sâmbătă, 12 aprilie 2008

azi am vazut luminita de la capatul tunelului...

Recent am ajuns si eu la concluzia ca blogul face multe. In primul si in primul rand poti intra intr-o comunitate in care unele pareri chiar conteaza si asa cum imi spunea proful de Tehnici Promotionale, e chiar foarte posibil sa te faci remarcat prin intermediul unui blog si a parerilor postate. Acuma sincer sa fiu nu prea stiu cu ce se mananca toata treaba asta dar promit sa invat repede si sa fiu de folos daca nu pentru mine, macar pentru ceilalti.
Oricum pentru mine orice inceput are o continuare si orice esec o invatare...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Succesuri eterne!

any_mary spunea...

bn ai venit in lumea blogger-ilor.......cu toate ca nici eu nu stiu nimic ......iti urez succes

paulieostacie spunea...

frate domeniul e clar profitabil asa ca iti urez bafta....eu sunt la stiinte politice dar am multi prieteni la comunicare si am o vaga,dar existenta idee cu ce se mananca partea de advertising prin blog