luni, 21 aprilie 2008

Daca nu noi atunci cine...?




Astazi m-am intalnit la facultate cu Bogdan, membru al echipei ADvisor (echipa calificata in finala Olimpiadelor Comunicarii). L-am intrebat de una de alta, despre cum a fost la Bucuresti, precum si despre campania la care lucreaza in prezent pentru finala. Una peste alta, ajungem sa vorbim si de banii cheltuiti pe deplasarea noastra la Bucuresti. Si ce pot sa aflu ? Ei bine, facultatea sponsorizeaza echipei ADvisor doar deplasarea. Vorbim aici de o echipa formata din 5 studenti care ne reprezinta. Este pentru prima data cand o echipa din Iasi se califica la Olimpiadele Comunicarii si trebuie mentionat ca acesta este un eveniment de amploare avand prezente personalitati cu greutate din diverse domenii. Pe cine intereseaza de fapt si de drept in afara de membrii echipei si vreo 2-3 profi care le fac viata mai usoara la seminarii ? In 3 zile, Bogdan mi-a marturisit ca a cheltuit mai bine de 3 mil lei vechi. Aceasta este o suma impresionanta pentru un student, cu atat mai mult cu cat mai are inca de facut drumuri la Bucuresti pana la marea finala. Ei bine daca noi nu ne promovam si incurajam tinerii sa participe la olimpiade si alte activitati care le deschid portile spre recunoastere atunci cine s-o faca ? Le tin pumnii colegilor nostri la finale si imi doresc din toata inima sa castige nu doar pentru simplul motiv ca sunt de-ai nostri, ci si pentru ca imi doresc sa vad ce atitudine va lua facultatea vizavi de acesti tineri.

Un comentariu:

Anonim spunea...

De riscul cheltuirii acestor bani se ştia de la început. Facultatea nu a promovat oricum Olimpiadele Comunicării ca să existe pretenţia să facă ceva. Eu sunt plăcut surprins că există şi această decontare a transportului, e de admirat, nu am auzit alte centre universitare din provincie să facă aceeaşi chestie. În ceea ce priveşte seminariile, cursurile şi viitoarele examene, e iarăşi un risc asumat. Dar eu am încredere că ei sunt buni şi o să se descurce!