vineri, 18 aprilie 2008

Experiente noi...







Alaturi de Dragos si Ioana, ambii coechipieri cu mine la Editia de anul acesta la Olimpiadele Comunicarii am participat la Conferintele adresate aceluiasi eveniment. Nici nu am cuvinte sau spatiu sa-mi exprim sentimentele traite la aceste conferinte. Am avut marea onoare sa intalnesc oameni de calibru atat din domeniul Advertising-ului, al P.R. precum si reprezentanti cu greutate ai unor prestigioase companii atat romanesti cat si multinationale. Am invatat o gramada de lucruri noi care cu siguranta imi vor ajuta pentru de editia viitoare. Chiar daca echipa Ardeiasu nu a reusit sa se califice, acest lucru nu a fost un impediment in a ne prezenta la Conferintele dedicate evenimentului, ba dimpotriva, chiar s-a meritat tot efortul depus. Sa participi la asemenea evenimente organizate in locatii deosebite (Palatul Parlamentulu) si sa ai parte de invitati unul si unul, ce sa mai zic...NO more COMMENTs :D

Sorin Psatta (Grafitti BBDO) -dreapta



Dan Suciu - dreapta (The MoneyChannel)

2 comentarii:

any_mary spunea...

Cel mai bine cand poti intalni astfel de persoane. E un pas inainte pentru cei care doresc sa-si faca un drum in ceec ce-si doresc.

Anonim spunea...

Eu ţi-am spus că ţi-ai regăsit fratele geamăn, pe Suciu! :) Două picături!