sâmbătă, 17 mai 2008

ce inseamna sa ai profi "adevarati"...?


Cat de esential este pentru studentii talentati si cu viziune sa aiba un prof misto... Sunt materii pe care le inveti de cele mai multe ori din bun-simt, sau pentru ca acel profesor te influenteaza atat de mult incat ajungi sa iubesti materia respectiva. Insa cat de mult poate afecta atasamentul unui elev/student fata de o materie, un cadru didactic de kkt. Bineinteles ca nu pot generaliza. O situatie care m-a descumpanit in mod neasteptat a avut loc saptamana aceasta, cand am avut de facut un proiect, sustinut de o prezentare. Ei bine, proiectul a avut la baza elaborarea unei campanii de promovare. Vreau sa spun ca acest proiect a fost unul din preferatele mele si am muncit la el cu mult drag alaturi de Dragos, Cristina si Adriana, colegi de grupa cu mine. Prezentarea noastra a fost prima, intrucat trebuia sa plec mai devreme din motive personale. Ei bine, am inceput expunerea proiectului nostru. Totul decurgea foarte bine, cand deodata domnul "profesor" (care e de fapt un doctorand) incepe a ne intrerupe prezentarea intrebandu-ne: "da acolo de ce ati ales...?", "dar de ce ati facut asa....?". Vreau sa spun ca m-am abtinut sa nu explodez intrucat nu era vorba numai de munca mea. Dumnealui, probabil ca nu a mai sustinut vreo prezentare in viata sa, intrucat nu se precticau in acea vreme, nestiind ca la orice expunere de acest fel, intrebarile sau orice nelamurire se discuta dupa incheierea propriu-zisa a acesteia. Una peste alta, dumnealui reactioneaza la ultimul slide al nostru, zicand: "Nu m-ati convins !" Trebuie sa recunosc ca marketingul imi place mult iar promovarea este partea mea preferata, insa dumnealui a avut puterea si tupeul de a ma descuraja. Probabil are ceva de impartit cu mine, poate nu-i place de fata mea... nu stiu ce sa zic. Trebuie insa sa recunosc ca domnul profesor mi-a aprins in acelasi timp o ambitie puternica de realizare. Intrebarea este urmatoarea: Dupa ce am sa ajung sa lucrez in publicitate, ma voi intoarce sa-i multumesc sau sa-i arat eu cine e mai tare ?

Un comentariu:

PersefonaOk spunea...

Mda...se pare ca se practica in catedra de mkt treaba cu intreruperile in timpul prezentarii. Am patit-o si eu la cc si de la entuziasmul de la inceputul prezentarii la sfarsit am ajuns sa am o voce fara nici o inflexiune.
Cat despre profi si materie predata...este asa cum zici, doar ca eu nu mai vad treaba asta, mai nou sunt preocupata sa le gasesc profilor greseli ca dupa ca am ce dezbate cu colegii:D (nu prea productiv, dar ma simt mai bine dupa cate un proiect sau test la care iau nota mica pt ca nu scap de curba lu' Gauss)