luni, 5 mai 2008

Nu ne nastem Eroi, devenim Eroi.


Sub titlul "DONEAZA SANGE! FII EROU!”, in perioada 5-9 mai se va desfasura o campanie nationala de donare de sange. Iata o sansa adresata fiecaruia dintre noi prin intermediul careia putem intinde o mana de ajutor celor care au cu adevarat nevoie. Cat de mult inseamna pentru unele familii existenta unei rezerve de sange pentru o grupa anume... Nu odata am auzit diferite apeluri adresate comunitatii referitor la unele grupe de sange foarte rare, de care practic depindea viata unui pacient. Astfel, ce-ar fi sa dam mana cu mana si sa ne alaturam celorlalti eroi...? :) Cei ce doresc sa participe la aceasta campanie umanitara, pot sa se prezinte intre orele 8:30-12:30 la Centrul De Transfuzie Sanguina, Iasi (Str.Nicolae Balcescu nr.21).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sincer, as vrea sa ajut si eu...am mai incercat...dar nu ma primesc...nu am greutatea necesara pentru a dona sange...nu stii ce rau imi pare...

MarKet0r spunea...

Orice ajutor este bine primit. Presupun ca ai ajuta si prin simpla promovare acestui eveniment prin orice mijloace. :)